No shit, too shame

God damn it Sverige, jag taggar sönder inför spanskaprov, engelskaredovisning och fiskdissektion imorgon alltså!!!!! Fast nä. Eller jo, det där med fisken verkar ju rätt kul. Men resten? Neeeej tack. Spanskan sitter nog. Men engelskan, den har jag ju knappt börjat fundera på. Visst, vi ska bara snacka i typ två minuter var, hehe. Men det kan ju ändå vara rätt bra att veta ungefär vad man ska säga liksom... Hm, jag antar att natten är ung.
Var förresten på innebandymatch tidigare idag! KAIS Moras herrar mötte Linköping. Det var en jämn match och helt sjukt härligt drag i hallen! Men trots att boysen slet som djur och spelade riktigt snyggt lyckades de inte knipa någon poäng. Jag vet att man inte ska skylla på domarna, men även i denna match blev deras mer eller mindre idiotiska domslut avgörande. Fyfan. Surt. Snyggingarna i rött var verkligen värda minst en poäng! Som pricken över i gick min superduperfuckingsnygga ring (som jag fått av världens bästa systeryster) sönder. Sooorg </3
Men hörrni folks, nu ska jag ta tag i engelskan, hehe. Kryper ner under täcket och släcker lampan sen! Godnatt!
Ringen längst till vänster finns inte mer. Rest in Peace snygging ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0