SPORTLOV! caps ett måste

Yesbox, nu är det alltså Mooooraelevernas tur att ha sportlov! Men frågan är hur mycket till lov det egentligen är....? Jag har 10-20 (vet inte säkert än, hehe) timmars Vasaloppsjobb att göra. Men vafan, det är ju det lilleputt-Mora lever på typ så jag antar att jag inte ska klaga. Att jag har en del plugg att ta igen gör inte heller saken bättre. Tur att matteprovet blev framflyttat en vecka, annars hade jag inte haft en ledig stund på lovet! Tänkte dessutom göra en sista kraftansträngning innan jag tar sportlov. På en och en halv timme (innan "Sveriges värsta bilförare" börjar alltså!) ska jag försöka klura ihop en sammanfattning till svenskan och skriva biologiuppgiften om dagens fiskdissektion, hehe. Wish me luck. Eyy, när jag ändå snackar engelska kan jag nämna att morgonens speech gick bättre än väntat. Kanske var det lite kort? Kanske nåt grammatiskt fel här å där? Men annars kungligt bra, hehe. Spanskaprovet idag var också lättare än väntat - gryyyymt! Ciao.

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Haha ;) Nej, man kan nog inte vara bäst på allt ;)

2011-02-24 @ 19:24:05
URL: http://taralom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0