Vi vill ha allt vi ej kan få

Hej alla happyfaces. Jag antar att alla har haft en grym helg! Själv har jag knappt märkt att det varit helg. Igår sov jag halva dagen och drog till Borlänge på eftermiddagen för en stortorsk. Så jävla pinsamt. Hemma typ vid nio? I morse klockan 11 gick bussen från UA mot Ludvika. Vi åkte med H2, inte illa! Anyways, en till torsk. Helt värdelöst. Drog en donk efter matchen för att sedan kolla på killarnas match. De torskade ännu större. Så jag passade på att skriva lite på svenskan istället - ambitiöst, hehe! Usch, fy, blä vilken kass helg det har varit för KAIS Mora asså. Både damerna och herrarna förlorade ju idag också, som pricken över i.... Vägen hem ägnades åt film på min kära Maaaac som fick följa med på sin första innebandymatch - den ni!
Kom hem vid nio nu ikväll, missade Solsidan. Verkligen gryyyymt......... Ska kolla in det nu i alla fall! Thank God for TV4Play. Sen blir det nattinatti och tagga inför fyra skoldagar och därefter ett efterlängtat sportlov! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0