You only turn seventeen once

Jag och tre av mina favoriter. Tacos och en hel del onyttigheter, hehe. Två MacBooks och en PC. Singstar och buuus. En jäkla massa snack om allt och ingenting. Och alldeles för lite sömn. Det sammanfattar min gårdagskväll och natt ganska bra. Grymt kul hade vi i alla fall! Tänkte slänga upp några bilder från webcamen, de jag tagit med den riktiga kameran orkar jag inte ladda upp atm.

Linnéa och Josefine stack vid halv tio imorse, nu är det bara jag och Linda kvar. Vi har hunnit kolla på två filmer sedan de andra brudarna stack. Vi ska snart äta tacorester från igår och sen måste vi börja tagga för match borta mot Sätra. Hemma vid elva ikväll kanske? Inte särskilt pepp på en sen lördagkväll, men det är smällar man får taaa. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0