10nde januari 2tusen11

Årets första skoldag. Det sög faktiskt rätt hårt. Första lektionen, Nk A - fick reda på att vi har prov torsdag nästa vecka. Engelska sen - läsläxa. Lunch efter engelskan - äcklig mat. Tredje lektionen, spanska - läxa att skriva om sitt jullov (tills imorgon!!!). Matte sista lektionen - faktiskt den skönaste lektionen idag! Fyfan, tillbaka till verkligheten. Behöver jag säga att jag inte alls är pepp?

Var dock helt sjukt taggad på att kolla på Idrottsgalan ikväll - tills jag insåg att jag tagit fel på en vecka. Det är tydligen nästa vecka. Som om jag inte var depp nog redan liksom? Hm, får väl dyka ner i spanskan en stund då. Och så har jag ju naturkunskapen också. Men några timmar med Idrottsgalan på tv hade varit bra mycket bättre! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0