Flexibility

Hamnade nyss vid datorn efter en låång dusch som resulterade i lena ben. Helt fan-fucking-tastiskt underbart! Hade planer att lägga mig typ nu och kolla igenom nåt GG-avsnitt innan det blev godnatt. Men tiden gick fortare än väntat och jag kom som sagt nyss ut ur duschen.

Trodde att helgen skulle vara fullspäckad nu, räknade med bortamatch i Smedjebacken och bio på söndag kväll. Det ser dock ut som att inget av det blir av så helt plötsligt är hela helgen ledig att plugga på... Uuunderbart. För morgondagen hade jag grymma planer, men eftersom en av mina tränare smsade idag och frågade om jag kunde vara med och lira bortamatch i Hofors imorgon fick jag ändra mina planer. Man kan ju knappast säga nej! De grymma planerna får vänta, kanske till på måndag eller nåt? Aja, det visar sig. Är i alla fall taggad till 1000 inför matchen! Hoppas alla gör som jag och håller tummarna för att det inte går lika dåligt som det gick igår. Då vettefan vad jag gör. Men det borde egentligen inte vara möjligt - så jäkla dåligt kan det väl ändå inte gå två matcher i rad?! Nej, skärpning och tagg nu för fan!

Ska satsa på att ruscha mig i ordning nu så att jag ändå hinner kolla in ett avsnitt av världens bästa serie♥. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0