I hear there's a bitch in the village

Inte okej att tiden gick så fort nu på eftermiddagen och kvällen. Det fanns tyvärr också roligare saker att göra än att hålla naturkunskapsboken sällskap. Så nu är frågan; när ska jag göra de två sista frågorna som - enligt min egen pluggplan (hehe, jag är inte så ambitiös som det kanske låter!) - skulle göras idag? Nu eller imorgon? Kan ju lägga till att jag har en hel del att göra imorgon också... Hm, ska ta mig en titt på dem och se hur lång tid de tar att svara på. Går det fort gör jag det nu ikväll, annars får det vänta! Hur som helst tänker jag toppa även denna dag med ett Gossip Girl-avsnitt. Det förtjänar jag efter alla dagens pluggtimmar! Och de som är inplanerade imorgon, då jag även ska hjälpa min kuselini med engelskan. Både lärare och elev imorgon alltså. Det kan bli intressant, hehe. Wish me luck, I'll need it. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, jag skulle också ha pluggat idag... Men det blir aldrig som jag planerar, haha :P

2011-01-16 @ 00:20:26
URL: http://taralom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0