I just wan't you to be wrong

Goddag gott folk, hehe. Vaknade vid 10. Käkade frukost. Sedan dess har jag i princip bott i min naturkunskap A-bok. Rätt trist men helt nödvändigt. Hoppas plugget inte varit förgäves när jag sitter i skolan på torsdag och får provet framför mig. Inte heeelt taggad på't, men det är ju avslutningen på kursen så nu gäller det att ge allt för att uppnå högsta betyg! Sen får jag lämna ifrån mig den där boken som varit min bostad de senaste timmarna - DET känns åtminstone grymt bra!

Tog en paus i plugget nu, har gjort hälften av det jag planerat att göra idag. Resten får jag göra senare idag. Nu är det dags att slänga ut underbara julen! Hejdå tomtar, adventsstjärnor, julgranen och allt vad julen innebär. Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0