Kiss Me Kate

Seg dag idag, därför dålig bloggning. Vaknade 12 men det känns som jag varit vaken sedan 6, helt sjukt vad sakta tiden har gått! Myste till det med lite film + julgodis med familjen tidigare ikväll, annars har jag inte gjort någonting alls. Rätt skönt faktiskt. Nu fortsätter jag på mysspåret med en stoor kopp av världens godaste te (Kiss Me Kate), ett par pepparkakshjärtan, Daniel Adams-Ray ur högtalarna och några tända ljus. Hääärligt. Detta får vara allt från mig idag, godnatt!


                                                          Hehe, webcamskvalitet ♥


Kommentarer
Postat av: Josi~

MITT TE :D:D:D:D:D

jag har fortfarande inte smakat det tror jag :(:(:(:(

2011-01-02 @ 12:33:35
URL: http://ajamjosefine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0