Later, when I have a chance

Sitter just nu i soffan och myser under en film. På tvn framför mig började nyss en film, kanske värd att kolla på? I'll give it a shot. Har hur som helst haft en rätt grym eftermiddag med Josefine, Linda och Evelina. På FM Mattsson Arena såklart. Mora - Leksand. Pinsamt. Resultatet är oväsentligt.

Under alla de timmar jag varit där de senaste dagarna har jag sett mycket snyggt kan jag lova, hehe. Dock har jag lyckats missa den jag helst av allt ville se. Jag skulle tydligen ha stannat där lite längre idag, fick jag nyss reda på. Aja, innan jag och Josefine åkte hem hann vi i alla fall hitta Lines lägenhet (tror vi, hehe). Så nu du, Line! Hehe, nejdå. Det är chill. Jag och Josefine är änglar, you know?

Hehe, räknar med mer hockey imorgon. Troligen bronsmatch och final. Not that bad. Nu väntar filmen på min uppmärksamhet. Ciao folks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0