Sexpack, 5 gram och en miljon

Kul jul. Wooopsie, bloggen blir visst lidande av min nya leksak, hehe. Det känns som att min kära iPhone (som för närvarande ligger på laddning) tar upp hela min lediga tid. Men vafan, den är ju bästbästbäst!?

Anyways, dagen har till största delen spenderats på UA. Egen match som gick åt helvete. Jag lyckades dock få med mig två poäng (ett mål och en assist)! Så satans skönt att det där med poänggörandet verkar ha lossnat - tre poäng på två matcher är verkligen inte illa för att vara jag! Världens bästa Linda lyckades också klämma in en kasse, hur ofta händer det egentligen att vi båda gör mål i samma match? Inte alltför ofta (läs; Aldrig), haha. Jag och Linds stannade i alla fall kvar efter matchen och duschade och fixade oss inför herrmatchen. Den gick också åt helvete, inte helt oväntat kanske... Trevligt sällskap hade jag i alla fall; Linda, mami, Ellinor och skolans utbytesstudent Dennis. Emelie H var med på ett hörn hon också.

Kom hem sen och käkade både tårta och glass! Tjockisvarning? Ähfan, något måste man ju göra för att lindra söndagsdepressionen! "Solsidan" på det och den tidigare halvan av kvällen var fulländad! Nu tänkte jag slänga ihop ett eget fodral åt min nya älskling (tills jag hittat ett riktigt dvs). Hittade ett ben från ett par gamla jeans, kanske något man kan använda? Nål, tråd (palla symaskin liksom...) och jeanstyg - here I come. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0