Somliga ljus brinner aldrig ut

Kom hem från hockeyn för sisådär en timme sedan. Allsvenskt derby, Mora - Leksand. Mora hade total lekstuga och grejade lätt tre poäng genom en 6-1-seger. Så jäkla underbart! Att jag var den enda på min sektion som var riktigt jävla glad när alla andra nästan grät eller betedde sig som dåliga förlorare gjorde inte saken sämre! Min (kära?) vän Linda lyckades nämligen lura in mig i det blåvita havet av leksingar. Usch fyfan, en gång och aldrig mer, haha. Fast riktigt så illa var det kanske inte - det fanns ju en hel del att skratta åt, hehe. Än en gång - underbaaaart!

Imorgon väntar en skön skoldag! På IBG ska vi tjejer till Leksand och spela curling (säger man så?). Taggad till tusen inför det! Utdelning av och minikurs om Mac-datorer när jag kommer tillbaka till skolan. Det tar troligtvis hela eftermiddagen, så jag räknar med att slippa alla morgondagens lektioner! Och det tackar man ju inte nej till!

Nu ska jag slänga igång ett GG-avsnitt, sen är det dags att sova (vilket inte lär vara några problem nu när jag seglar på derbysegerns härliga vindar, hehe). Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0