Student dying

Någon som missat min dags utmaning? Att vara lärare och elev samtidigt? Does it sound familiar? Hur som helst, det gick lite sådääär kan jag ju tala om. Jag pluggade naturkunskap. Jag agerade privatlärare åt min kusin. Men jag har bara hunnit göra hälften av det jag tänkt göra idag i naturkunskapen. Och det är ytterst tveksamt om min kusin lärde sig något överhuvudtaget. Jag ska inte bli lärare, det vet jag i alla fall. Fast det visste jag i och för sig innan denna söndag...

Utöver plugg har jag hunnit kolla på när min systers lag lekte sig till en seger över Krylbo med 12-3. Innebandy snackar vi nu alltså. Aja, jag lär ta tag i den där jäkla naturkunskapen nu. Prov på torsdag + att jag har andra planer för morgondagen (än så länge...) så jag har verkligen inte tid att hamna efter i planeringen. Hej pluggboken. Godnatt världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0