This is hardcore

AND I'M INDESTRUCTIBLE.

Sovmorgon idag. Hade bara tre lektioner. Men det är tre av veckans absolut längsta, så ni kan ju gissa om det har varit en seg dag... Det var bara en timme sedan jag kom hem från IBG, dagens sista lektion. Snart bär det av till UA igen, träning kl 20! Har träningsvärk i hela överkroppen, är trött i både benen och huvudet och måste dessutom plugga som en tok inför provet imorgon. Ändå ska jag på träningen. Kalla mig dum or whatever, så är det i alla fall. Aja, lär dyka ner i naturhelveteskunskapboken nurååå. Det är ju trots allt sista dagen jag behöver ägna den en enda blick! I o m provet imorgon slutar kursen (eller ja, den är integrerad i Bi A, men ändå). Det ska ju bli satans lovely kan jag lova. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0