I'm infected by the sound

Hej, hej, hallå världen! Efter att i natt ha sovit lite drygt två och en halv timme lyckades jag - trots allt - ta mig till jobbet i tid. Fick skjuts av bästa papi. Dagens jobb innebar, precis som vanligt, spånskottning. Förresten fick jag idag reda på att jag ska jobba även nästa vecka! Totally awesome! Pengar rullar in som det ska, det går bra nu! Hehe.

Ska slänga in mig i duschen nu, vilket behövs. Jag är nämligen - i vanlig ordning efter en arbetsdag - täckt av sågspån från topp till tå. Sen ska jag bara ta det riktigt jäkla lugnt resten av dagen! Lyckligt nog blev det lite godis kvar från bion igår, så troligen hamnar jag i sängen med det och en galet bra bok i Shopaholic-serien. Can't wait.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0