It's a boy girl thing


1 2 3 4 5

Den här filmen blev det på Voddler igår! Och jag ångrar det inte en sekund. Såg trailern först och förstod att den skulle vara väldigt lik "Freaky Friday". Men eftersom jag aldrig hört talas om denna var mina förväntningar inte jättehöga. Kände däremot igen den manliga huvudpersonen i filmen från Gossip Girl - och det var nog faktiskt ett plus! Han råkar nämligen vara rätt snyggggg. Hur som helst överträffade filmen mina förväntningar på alla sätt. Och det är nog mycket det som leder till ett toppbetyg. Men den förtjänar också sitt betyg till stor del. Den innehåller massor av humor. Jag och systeryster skrattade stundtals non-stop. Och det finns inte bara tillfällen för skratt, utan också en del scener som framkallar glädjetårar, kärlekstårar. Ni vet de där blödiga tårarna som kommer vid sådana där vackra kärlekstillfällen? Så vad väntar du på!? Fram med snyftnäsduken och glo på "It's a boy girl thing"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0