Vi är perfekta för det här


Äntligen kan jag blogga igen! Efter två dagar med fint väder dagtid (alltså inte vidare bloggvänligt) och två kvällar med åska (inte särskilt modemvänligt) är jag back on track och hoppas åskan håller sig undan ett tag. Inte för att den skrämmer mig särskilt mycket, för det gör den faktiskt inte. Det är bara det att den utgör ett hinder. Jag skulle inte heller tycka det var negativt om det blev lite halvdåligt väder måndag - fredag denna vecka. Alltså, inte så att det ska regna eller nåt, bara lite molnigt och kallt typ. Jag ska nämligen jobba. Inomhus. På ett sågverk. So that's why.

Men vad har jag då gjort under dessa två bloggfria dagar? Jo, i torsdags sov jag längelängelänge, käkade frukost och drog sedan ut på en långpromenad. Gick till Noret och mötte upp Josefine för att få lite sällskap. Det slutade med att vi hamnade på badplatsen i Färnäs, där jag faktiskt lyckades ta årets första dopp! Ingen kunde vara stoltare... Igår fortsatte jag på samma spår med att ta ytterligare ett dopp i Siljan! Detta då hela dagen spenderades på vår brygga. Galet skönt.

Och idag? Började dagen med att sticka ner på stan med mami och systeryster. Hittade ett par jeansshorts med hög midja. Är inte kär direkt, men gillar dem! Kom hem, käkade glass och blev sedan utsläpad på en liten övningskörningstur med min kära mor. Det gick faktiskt bättre än väntat! Sedan hamnade jag på gräsmattan och blev kvar där i princip resten av eftermiddagen. Åt pizza till middag, fick håret slingat av söstra mi och mamma och såg Japan slå ut favoriterna Tyskland ur fotbolls-VM. Det där sista var nog bland det bästa med hela dagen, om jag ska vara ärlig.

Aja, det var väl allt ni missat. Ingenting alltså. Typ. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0