Bara vanlig galenskap

Skeer-taggning på bilden, därav de galna minerna

Hej! Jag har haft en galet bra dag med underbart bra betyg och trevligt häng med en grym Linnéa! Vi hann med en promenad med hundarna, en cykeltur till Donken för att köpa glass (men såklart funkade varken glass- eller milkshakemaskinen så vi stack till Maxi istället och köpte varsin halvliter från SIA, tipstips!) och en massa glassätande och snack på en filt i solen. Galet bra. Nu ryker nagellacket jag hade på tårna på Skeer (efter snart tre hela veckor, sjuuukt). Sen hoppar jag in i duschen för att bli av med all solkräm och göra min legs lite slätare, för det skadar ju aldrig! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0