Jag trodde bättre om dig


Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Men precis ;) Det är lite jobbigt när man inte träffar alla varje dag som man gör när man är i skolan, haha ;D Åh, två månader, det är inte så långt, fast ändå väldigt långt, haha :D Men det är en riktig upplevelse med London, åtminstone blev det så för mig :D



Om man läste recensionerna på vårt hotell så var det helt galet, dem skrev typ "DON'T STAY HERE!!!!" och "crackhouse", att fönstren var sönder och det var vägglöss, loppor och råttor (fast vi såg inga spår av dem, haha). Men ja, vi hade iaf några otrevliga svenska killar på hotellet, och ibland var det stopp i handfaten på toaletterna. Haha, första natten var vi livrädda för att nudda något, och jag skulle sova precis intill väggen (jag sa till anna och anna-bára att dem ABSOLUT INTE fick putta in mig i väggen på natten! haha) ;D men du anar inte hur jävla oskön sängen var, den bestod i princip bara av stålfjädrarna, man kände varenda en, och mina ben var fulla med små blåmärken när vi åkte hem, hahah! Men ja, vi överlevde som sagt :D och med några upplevelser rikare!

2011-06-18 @ 11:15:49
URL: http://taralom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0