Kärlek på menyn


1 2 3 4 5

Såg trailern till den här filmen ett stort antal gånger men tänkte ändå inte titta på den i förrgår när den visades på tv. Visst, trailern gav faktiskt intrycket av en rolig och romantisk film, men klockan började bli mycket och jag planerade en tidig kväll i hopp om att bli frisk någon jäkla gång. Sen när jag väl låg där i soffan drog filmen igång. Jag hade som sagt tänkt gå därifrån, men orkade inte och började istället slötitta på filmen. Jag blev fast. Och med facit i hand vet jag att jag hade ångrat mig om jag istället gått och lagt mig. Denna film visar verkligen upp flera sidor av kärleken, både tragiska och underbara. Och precis som vanligt innebär de underbara sidorna mest sånt som aldrig händer någon annan gång än just på film. Det handlar om den underbara kärlek man själv önskar uppleva - bara det gör filmen sevärd!

Kommentarer
Postat av: linh to phuong

gaaah älskar den där filmen! :D



- haha jag är 13 år :) jag har hört mycket om att jag ser äldre ut än vad jag gör. men det beror på frisyren jag har osv osv! vad rolig att du gillar min blogg, tack tack. kramar!

2011-06-21 @ 11:11:11
URL: http://madebylinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0