Söker skäl för sömnlös tid

What happens at Skeer stays at Skeer. Men det man lyckas få på Skeer (exempelvis i form av virus, hehe) följer tyvärr med hem. Jag är åtminstone gaaanska säker på att det är vad som har hänt. Å andra sidan är jag inte heller ensam om att vara sjuk nu, som jag har fattat det. Det är ju ändå liiite positivt, right? Dessutom var kvällen/natten på Skeer verkligen värd några sjuka dagar. Det är ju ändå kasst väder nu liksom.

Trots att jag är långt ifrån frisk stack jag till skolan idag. Hämtade bildgrejer och snackade med SYOn. Blev inte mycket klokare av det sistnämnda (inte det förstnämnda heller såklart, haha), men nu har jag i alla fall fått klarhet i hur saker och ting ligger till. Nu är det bara upp till mig att fatta ett beslut - det är det som är det svåra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0