Because it's never the right time

Det blev inget Mora idag. Inte hade jag någon nytta av att kolla upp busstiderna heller. Städade först rummet, så nu jäklar är det rent här! Eftersom jag inte hunnit med sista bussen mot Mora slängde jag mig sedan på cykeln för första gången i år och trampade iväg mot Noret. Jag tycker det är smått otroligt att det där med att cykla liksom sitter i benmärgen och går lika bra år efter år - oavsett hur många månader det går då man inte ens ser cykeln. Galet. Hur som helst mötte Josie upp mig i Noret och vi drog till en pizzeria och käkade. Efter det blev det lite mer quality time med henne.  Vi hann med en promenad också - i hopp om att se nåt snyggt, haha. Jag blev dock besviken.
Glöm inte att ställa om klockan inatt, en timme framåt ska den! Nu tänker jag njuta av min underbara, nybäddade säng! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0