Black beauty

Nya skor. Skohuset - 399 kr. Tack, mamis plånbok.

Färdigshoppat för i år sa jag igår. Knappt ett dygn senare kom jag hem med dessa skor, som jag ställde undan igår när jag var på stan med Linda. Duktigt där, V.... Men eftersom mamma betalade räknas det väl inte? Eller? Hehehe, det tycker inte jag i alla fall! Klickade dessutom nyss hem en vårjacka. Min kära mor fick äran att betala även den. Ekonomiskt va?
BB nästa, på TV!!!!! TV4 funkade åtminstone felfritt när vi kollade på "Sveriges värsta bilförare" tidigare ikväll, håller tummarna att 11:an fungerar lika bra! Kanske har vi dagens ca 5-6 timmar långa strömavbrott att tacka för det? Dess tajming var faktiskt enbart positiv - jag lyckades t.o.m. få lite plugg gjort (hur överambitiöst det än låter...). Aja, TV:n väntar! Ciao.

Kommentarer
Postat av: Anonym

länken!

2011-03-04 @ 18:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0