Chaqueta nueva

Rubriken betyder typ "ny jacka", för de som inte läser/har läst spanska. Börjar ju skolveckan med just spanska imorgon kl 12, så det är väl lika bra att försöka koppla på den delen av hjärnan... Hur som helst, jackan på bilderna är den nya vårjacka jag beställde i torsdags. 249 kr på H&M, om jag minns rätt.

För den som bryr sig kan jag berätta att min fotled värker rätt ordentligt atm, heheh. Uuuusch, detta är det värsta jag varit med om - drygt två dygn på kryckor och jag vill fan inte vara med längre! Den där matchen var verkligen inte värd detta. Bläää. Jag vet vad ni kanske tänker; "Om det där är det värsta du varit med om har du inte varit med om mycket!". Och nej, ni har rätt. Men just "det värsta" är väl lika jobbigt för det? Det betyder ju just att man aldrig varit med om värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0