Det går bra nu

ÅHH, VAD AWESOME! Denna kväll blev precis lika bra som jag hoppats! Två riktigt jämna rysare. Två galet sköna uddamålssegrar. Av stort värde dessutom. Hockeyn, vilken jag följde via nätet i min kära iPhone (då jag befann mig på UA), var mållös ända till 19.21 in i tredje. Då lyckades Mattias Beck trycka in pucken i tom kasse (Västerås hade tagit ut målvakten eftersom de var tvungna att vinna matchen för att vinna play off-serien) och fastställa slutresultatet 1-0. Så otroligt skönt! Kvalserien, here we come!
Efter en riktigt "berg-och-dal-bane"-match lyckades även damerna vinna. Men innan Sara Helin satt 6-5-målet och spikade resultatet var publiken och spelarna tvungna att genomlida en riktig jäkla nagelbitare till sd. 8 minuter och 53 sekunder lång hann den bli innan hela arenan ekade av segervrål och applåder. Och, inte minst, av vår grymma klack!

Petter – Det går bra nu
Inte precis en låt som hör till mina absoluta favoriter. Men titeln är som gjord för denna kväll! Dessutom sjöng jag och Loppan (eller Josefine som jag föredrar att kalla henne, hihi) på den i skolan idag. Fråga mig inte varför... Men vet ni? Nu ska jag sova, med förhoppningen att vakna upp till en underbar lördag. Och, framför allt, namnsdag! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Tack, eller vad man nu ska säga, haha ;)

Ja, det är riktigt mysigt att fika en fredag! :)

2011-03-12 @ 17:00:00
URL: http://taralom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0