Sextonde mars tjugohundraelva

Försöker hitta någon slags ork och motivation att plugga matte. Har dock redan gett upp hoppet att lyckas med provet på fredag, som tydligen ska vara jäkligt svårt. Satsar på nationella istället, hehe. Failar jag där är det kört...
Nu ska jag i alla fall käka pizza. Underbar Hawaii. Men pizza kommer aldrig smaka lika underbart som den där kvällen i november förra året. Aldrig. Hur som helst, har inte tid med sånt just nu... Pizza var det! Sen hoppas jag motivera mig till matte i några timmar. Typ resten av dagen, kvällen, natten, morgondagen - LIVET!!!! Usch, för första gången i mitt liv vill jag inte att det ska bli fredag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0