Shopaholic var det ja...

Drygt tre timmar på stan resulterade i att jag blev ytterligare några hundralappar fattigare. Men drygt 400 kronor av den totala summan av allt jag köpte passade jag på att utnyttja mina presentkort till. Heheheh, det är så man sparar pengar... Hur som helst så kom jag till slut hem med två par örhängen (och ja, jag har snart ett zoo i mina örsnibbar, heh), två baslinnen (ett svart och ett vitt), en röd bas-t-shirt, new underwear och två böcker (från bok-REAn på Bokia). Jag och Josefine passade såklart även på att ta en fika på Helmers medan vi väntade på bussen - DET var nog dagens bästa!

Kommentarer
Postat av: Loppan

Ah, vilka söta örhängen!

2011-03-05 @ 15:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0