Toddlers and Tiaras

Kollade nyss på ett avsnitt av "Toddlers and Tiaras" (så bra gick det med pluggandet...). Småtjejer (vissa bara 3 år gamla) som drömmer om att bli toppmodeller, som använder mer smink än jag gör idag och som trippar runt på scenen som dockor med fejkade leenden - framför hundratals människor som applåderar och jublar. Förstår dessa vuxna människor hur jäkla sjukt det är att sminka och fixa sina barn så att de ser ut som Barbie-dockor? Att kasta småbarn rakt in i utseendefixering - är det bara jag som tycker det är idiotiskt? Vilken jävla bild de där tjejerna, som bryter ihop varje gång de förlorar en tävling, borde få av världen. Det är ju fan sjukt. Ni måste inte hålla med, jag var bara tvungen att skriva av mig. Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0