Crazy life

Okej... Den där matchen gick ju typ åt helvete. Fan, det blir match på fredag igen. Inte för att jag har något emot att kolla på match, verkligen inte! Det är bara det att det blir så jääkla jobbigt om damerna förlorar. Fyfan, vilken skam. Alltså måste de vinna! Ingen press, hehehe.... Aja, tänkte dra en sammanfattning av det enda som var liiite intressant med denna dag, som främst spenderats på UA med innebandy framför näsan på mig. Pretty good. Hur som helst, here it goes;

Först ba:
Sen ba:
Och slutligen:
Fattar ni inte sambandet? Det är inte särskilt konstigt, det finns nämligen inget.

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, älskar din dagssammanfattning ;)



Sv: Tack du! :D Fast tapeten är väll inte sådär väldigt snygg, men jag valde den när jag var 8-10 år kanske, haha :P

2011-03-20 @ 20:41:33
URL: http://taralom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0