Hej underbara lördag

KAIS-SEGER MED 5-2. Semi hemma i UA på söndag kl 16. I'll be there, will you?

Började på det här inlägget igår kväll, men jag var trött och internet vill inte riktigt fungera så jag gav upp. Damerna vann i alla fall till slut - så jäkla skönt! Idag var planen att jag skulle joina resten av familjen till Falun, där min syster ska spela någon fotbollsturnering över dagen. Jag var hela tiden säker på att det var en inomhuscup och tänkte därför ta med mig datorn och göra lite plugg innan affärerna öppnade. Men imorse när jag vaknade och gick upp vid halv sex (vi skulle åka halv sju) fick jag höra att det var utomhus de skulle spela. Och så sjukt trött som jag var bestämde jag mig därför för att stanna hemma och sova lite till. Det måste ha varit veckans bäst beslut! Vaknade nyss igen - betydligt mer utvilad än tidigare. Vad som händer idag har jag ingen aning om, planen var ju en heldag i Falun. Funderar dock på att kolla upp busstider och se om någon har lust att vara lite social, kanske sticker ner på Mora istället. Who knows?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0