Uttråkning eller vad-i-helvete-då?

Hallådär kött å blåbär. Måste faktiskt få berömma mig själv, hehe. Jag sitter nämligen på IBG. Är självklart inte med, vilket suger...Men vet ni vad jag gör istället? Och det är här berömmen kommer in i bilden; jag skriver spanskagrejen, ni vet om vad jag har gjort på lovet? Det finns inte mycket att säga egentligen, men jag gör ändå ett försök att fylla ut en så stor del som möjligt av sidan. Där kan man snacka om att utnyttja tiden! Jag känner knappt igen mig själv, att göra något vettigt av ledig tid är verkligen inte likt mig...

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Haha, eller hur! :D storlek hundra, så får det plats typ 5 ord, haha, det blir bra för mig ;D Men jag vet inte om jag ska göra den till imorgon eller inte, för jag tror att dem inte hade någon spanska idag heller... men man vet ju aldrig om vi har imorgon :S hur ska du göra? :)

2011-03-09 @ 17:18:51
URL: http://taralom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0