Alldeles för många tummar ner

Jag har haft en ganska händelselös dag som ändå avslutades på ett något mer händelserikt sätt när jag och Linnéa drog in till stan och gick på bio. Jag dog lite. Några gånger. Och gör ännu. Knas att det inte ens berodde på själva filmen. Det är inte lätt när det är svårt helt enkelt. Filmen var såklart den fjärde i Pirates-serien. Inte den bästa av dem, men helt klart värd att se. Fortfarande är det film nr 2 i ordningen som ligger mig varmast om hjärtat. Tänk om andra saker kunde vara lika lätta att rangordna...

Imorgon kommer jag hoppas på att den undergång som aldrig kom igår kommer. Jag har ändå inget sommarlov att jubla över. Typ. Och innan det där så kallade lovet kommer är jag tvungen att genomgå en hel del skit i skolan. Usch, fy och blä för spanskaredovisningar, svenskaläxor, biologiprov, träningsdagböcker, fystester, nationella prov, betygsnack och allt vad de sista tre veckorna innebär. But I'll fight it through, I have to. Just to realize that my summer is ruined too. Fan, vad jag är less. På allt. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0