Hallå där kött och blåbär

Idag var det dödligt jobbigt att cykla hem. Olagligt jobbigt. Kanske inte främst fysiskt, utan mentalt. Motvind. Lååångt. Motvind. Segt. Motvind. Tråkigt. Motvind. Svettigt. Motvind. Jag HATAR att cykla hem. Det är typ bland det värsta jag vet. På riktigt. Bara så att ni vet, liksom.

Så fort mami kommer hem ska jag och hon åka ner på Mora och köpa lite nödvändigheter. Inget annat. Ska försöka låta bli i alla fall, hehe. Tror det kommer gå bra faktiskt. Värre är det med engelskan, vilken jag borde plugga lite på inför första nationella imorgon. Men det löser sig nog det också. Matten då? Jo, igår inbillade jag mig att den var lätt. Och så svår är den väl egentligen inte heller, åtminstone inte det som står i boken. Nationella är dock en helt annan sak.

Om någon eventuellt undrade kan jag dessutom underrätta er om att vi hade hopprepsstyrka och boxning på IBG idag. Och mina händer skakar fortfarande efter det sistnämnda. Lillfingret fick nyss dampryck, som jag så vackert väljer att kalla det. Träning ikväll, klubban lär skaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0