It takes motivation

I samma sekund som jag publicerade det senaste inlägget insåg jag att jag ju faktiskt kunde ta bussen till skolan och på så sätt slippa cykla i regnet. Woho, gissa om jag gick i taket typ?! Gryyyymt. Jag blev å andra sidan 17 kr fattigare, men det var så värt det. Buggkursen på IBG var mycket, mycket roligare och bättre än väntat. Jag hatar dock fortfarande att dansa. Visst, jag vill kunna dansa. Men jag vill inte lära mig att göra det. Så är det förresten med det mesta; jag vill kunna allt, men inte alltid utsätta mig för det som krävs för att lära sig. Jobbigt läge.

Det blev en snabbis på stan efter skolan. Fick med mig ett par höga, svarta shorts från JC. Dösnygga, hihi. Hade tänkt plugga matte nu på eftermiddagen/kvällen, men på något sätt gick tiden upp i rök. Och med den även pluggmotivationen, tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0