It's never simple, never easy

Matten imorse var enkel. Det kändes så åtminstone. Allt rasade dock på IBG, då vi hade några av alla jävla fystest vi gör varje termin. De fystest som, varje gång jag genomför dem, får mig att på allvar fundera på varför i helvete jag går IBG och alltså frivilligt går med på skiten. Jag har dock ännu inte kommit fram till någon riktigt bra anledning. Vill tillägga att de personer som från början kom på de där jäkla testerna borde skämmas. Eller åtminstone lida med de stackare som måste genomgå dem. Fyfan.

Efter skolan hade jag i alla fall en riktigt skön plugg- och bloggfri eftermiddag och kväll. Kollade bland annat på "Kommisarie Späck" för första gången. Det vore dock fel att kalla det för kvällens huvudingrediens. Aja, nu börjar BB igen! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0