Låt det vara som i en film

Hej, hej, hemskt mycket hej. Har haft en rätt grym dag trots att jag har jobbat och inte ens hunnit öppna datorn! Började jobba kl 11, städade på skolan. Lite sådääär kul att vara i skolan på en söndag. Innan jobbet kollade jag däremot på innebandy, min systers lag lekte ut 97:orna i semin med 6-0 (tror jag?). Efter jobbet blev det mer av den underbara sporten. Denna gång var det final som gällde för syrran, KAIS Mora IF - Gävle. Det började lite halvknackigt och såg rätt mörkt ut ett tag. Men stjärnorna från Mora fick ordning på allt och vann till slut med 6-3. KUNGAR.

Avslutade dagen med mitt livs skönaste (och tidsmässigt längsta) springtur. En springtur med smak av vinter, trots den gassande solen. Dusch sen middag när jag kom hem. Stack sedan på dirr till mina kusiner och åt tårta eftersom min yngsta kusin fyller fjortis imorgon.

Jublade förresten nyss när Katerina åkte ur Big Brother. Hallelujah moment typ, hehe. Aja, nu blir det GG om jag orkar. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0