Nix i kvadrat

Hej hallå där världen. Det krävdes inte mer än en skoldag för att inse vilket helvete maj kommer bli. Jag kommer bokstavligt talat äta, sova, tänka och ANDAS matte och engelska. Mitt i allt detta måste jag dessutom sköta de andra ämnena. Detta kommer gå åt helvete, helt enkelt. Särskilt om vi fortsätter med såna här roliga men oseriösa mattelektioner som på bilden. Äh, första dagen efter lovet går det bara inte att vara på topp!
Ska försöka läsa en bok nu (För DET lär ju gå bra när MacBooken står bredvid en). På engelska. Meeen.. Vad gör man inte för att öva lite inför nationella liksom? HEHEHEHEHEH. Aja, ha det bäst. Det lär inte jag. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0