Summertime, we welcome you

Jag gillar maj. Det är en bra månad. Man känner att sommaren närmar sig med stormsteg. Allt känns lättare, ljusare. Nästan allt i alla fall. Varje vår får man chansen att börja om. Kanske inte helt, men åtminstone lite. Förhoppningsvis tillräckligt. En annan viktig anledning till att jag gillar maj månad är att under fem dagar får jag äta tårta tre gånger. Hur underbart är inte det? Den 7:e är papis dag, 9:e fyller min yngsta kusin år och idag, den 11:e, fyller min moster år. Så jag ska snart åka till andra sidan sjön och få mig lite gott, haha. Ciao.

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Haha, jag kanske ska svara ja för att göra dig glad nu? :D fast man ska ju inte ljuga så... :( men vi satsar på att den blir klar imorgon (ja, man kan ju hoppas iaf, men vi är ju segast när det gäller att göra keynote, hahah!)

2011-05-11 @ 19:24:23
URL: http://taralom.blogg.se/
Postat av: Ida

Sv: haha, ja, jag får väll skoja ;D

ja, vi försöker! :D

2011-05-11 @ 20:06:34
URL: http://taralom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0