Three down, four to go

Och DÄR rök mitt potentiella MVG i engelska. Jävla skitprov. Reading gick nog rätt bra, 8-9 på skalan ska jag nog kunna åstadkomma. Men på listening - som var svårt som satan och därför gick käpprätt åt skogen - ska jag fan vara glad om jag lyckas hamna på VG-nivå, alltså mellan 6-8 (tror jag?). Ljudklippens kvalitet var kass och berättarrösten likaså. Fuck. Håller tummarna för att writing var en 10-poängare, men tror dock att det var en 9:a. Eller hoppas kanske att det var det. Nu ska jag äta min underbara Sportlunch som jag lyckats låta bli sedan i fredags (!). Duktigt värre. Sedan blir det nog matteplugg med gårdagens BB i bakgrunden. Eller bara BB, hehe. Träning ikväll, gääälet skönt. Ciao.

Kommentarer
Postat av: Loppan

Jag håller fullständigt med... Det känns som om jag är dömd att vandra med ett VG i Eng A... Död åt listening!

2011-05-11 @ 20:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0