I should have asked you to stay


OHLALA, TJA. Hade en superkväll igår och ville inget hellre än att kunna stanna klockan ett tag. Mora vann också, smällbäst! Käkade bulle och drack kaffe till frukost. (Men vafan, kom ju inte upp förrän halv 12 och då var mormor och morfar här, det förklarar saken.) Alla kostgurus gråter. Inte jag, inte än. Nu ska jag smita ut med papi och köra lite bil. Ska öva på sånt jag aldrig kommer lära mig, lär inte vara lika glad om ett tag alltså. Räkna med att jag snart sitter och skriker och svär i en backe nära dig! Stanna inomhus de närmsta timmarna och håll för både ögon och öron så klarar ni er nog primaballerina! Nejdå, så illa får vi hoppas att det inte blir. För det måste ju göras.......

Kommentarer
Postat av: Ida

fina du! <3

2011-11-05 @ 15:06:24
URL: http://taralom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0