In memoriam


Myser med levande ljus för att fira advent och årets första snö och för att hedra minnet av vår älskade Bojan som, för precis ett år sedan (idag 27 november), lämnade oss. Det är helt galet vad fort tiden går, minns det som igår. Vi glömmer dig aldrig ♥



Nämen vad är det nu som gått snett??! Viktoria bloggar, det är nåt som inte står rätt till! Men jodå, det mesta är tiptop. Det är bara det att jag haft så himla mycket att göra den senaste tiden - och har fortfarande. Trots det tänkte jag att det var dags för ett litet, litet inlägg innan jag går och lägger mig.

Hade en mycket speciell dag i måndags. Love på det. Utöver det har det faktiskt inte hänt särskilt mycket sedan sist jag bloggade, har mest pluggat och umgåtts med mina favoritmänniskor. Igår (lördag) blev det jul-/adventspynt och städning för hela slanten. Skickade dessutom in min älskade iPhone på reparation eftersom sleep/wake-knappen vägrar fungera. Så just nu får jag klara mig genom livet med min gamle trotjänare Sony Ericsson W300i. Men det funkar prima det också.

Imorgon är det kort skoldag med två lektioner som gäller. Älskar mina underbara måndagar. Tyvärr blir det plugg, plugg och plugg när jag kommer hem. Och kl 17 ska jag på teorilektion på körskolan, spännande och skitläskigt! Hur som helst ska det bli skönt att äntligen kunna känna att det här med körkort faktiskt börjar blir allvar. Känner mig fortfarande som 12 typ, så kan inte riktigt tro det.

Jaja, nu blir det nattinatti! Ska försöka slänga in nåt inlägg lite oftare, men lovar inget! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0