Sjuttonde november tvåtusenelva

HELLO GUYS! Alltså ja, jag ska sova. Snart. Kanske. Det är planen i alla fall. Det är sällan det blir som jag planerat dock. Ska bara fixa det sista inför redovisningen imorgon först. Och kanske nåt mer, det återstår att se.

Har pluggat kemi hela eftermiddagen idag. Usch, fy och blä. Men det är faktiskt inte så himla illa ändå, det är ju dessutom galet skönt att se pluggmängden minska - sakta men säkert. Det är det jag strävar efter.

Imorgon är det alltså främst praktikredovisning som gäller. ORKAR. INTE. Men måste man så måste man och det ska bli satans skönt att kunna bocka av ännu en punkt på den där långa, långa plugglistan. Det kommer för övrigt bli en riktigt lång dag hemifrån imorgon, drar till skolan vid halv åtta och kommer inte hem förrän vid halv nio på kvällen. Bio, "Breaking Dawn" såklart, med Linda är det som står på schemat efter skolan! Andra gången jag går på bio under en veckas tid. Det måste vara något slags rekord.

Hur som helst, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0