With a mental picture of you

Goderafton! Jag har haft en superskön torsdag bestående av 40 minuters PW, en tacotallrik och lite körkortsplugg på Helmers, Riskettan på trafikskolan och till och med lite kemiplugg nu på kvällen. Känns så himla underbart att redan ha klarat av en av alla etapper man ska klara av för att slutligen få det där rosa kortet. Nu börjar jag inse att det faktiskt är på allvar, snart kanske jag har körkortet i min hand. Det låter förjävla sjukt... Går förövrigt på samma trafikskola som Dan Ekborg (googla så vet ni vem jag menar, hehe) gick en intensivkurs på för några år sedan och därefter fick sitt efterlängtade körkort. Har jag fattat det hela rätt är han inte heller den enda kändisen som tagit sitt körkort i Moooora. Stjärnstatus alltså! Eller ja, typ i alla fall. HEHE.

Ska upp sådär skrämmande jävla tidigt imorgon (ca 5.45!!!!). Har varit dum nog att lova mami att följa henne och skjutsa syrran till Falun... Får se vad som händer där sen, om det blir shopping eller hemfärd och mysfredag hemma. Jag bangar inte på något av det. Nu måste jag dock sova. NATTI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0