High on life

Hejhej, hemskt mycket hej! Sitter i sängen och myser med en kopp te efter en helt otroligt bra kväll med underbara människor. Hittills har helgen varit sådär obeskrivligt bra som man knappt vågar drömma om. Imorgon är det match, borta mot Falun, som gäller. Håller varenda tumme för att det går kanon och att helgen fortsätter vara tiptop! Snart ska jag krypa ner i min nybäddade säng i mitt nystädade rum...... ÅH, längtar. Och satan i gatan vad jag älskar allt just nu. (Ja, förutom typ cancer och andra vidriga, elaka sjukdomar såklart.) Skulle inte vilja ändra någonting. Det är mina erfarenheter, mina beslut och mina nutida och tidigare relationer till olika människor som gjort mig till den jag är. Kyss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0