Jag vet en tjej som ..

.. just nu borde gå och lägga sig.

.. troligen klarade dagens spanskaprov med bravur. 

.. kommer faila huuuge på matteprovet imorgon.

.. ser fram emot hela två lyxiga veckor utan ren pluggpanik.

.. är lite arg på sin datorladdare som vägrar fungera, men tackar bästa J för att hon får låna hennes sålänge.

.. skulle vilja utrota de där indianerna de snackar om på P3-reklamen för Humorhimlen/MNK - åtminstone i helgen.

.. planerar att ha världens bästa helg (eller ja, fredag & lördag eftermiddag/kväll) with a good friend, the good friend's boyfriend and her own favorite.

.. saknar sommaren som in i bomben.

.. börjar få brist på parfym och därför kräver att alla som läser detta köper varsin flaska åt henne :)))))

.. blir himla nostalgisk när hon inser att det snart är ett helt år sedan hon var i Egypten.

.. vill tillbaka till Londonresan med klassen nununu.

.. har så himla svårt att släppa en del tankar.

.. undrar varför hennes praktikplats inte hört av sig angående nästa vecka. Sweet liksom.

.. räknat ut att Jokern gjort sig skyldig till att ha dödat en varg, åtminstone enligt hemuppgiften i matte C...

.. nyss höll på att ramla av skrivbordsstolen. Smidigt liksom.

.. skrev detta främst för att hon kände sig tvungen att berätta att hon lever (och för att skjuta upp matteplugget ytterligare).

Om det var någon stackare som inte fattade vem denna tjej är så kan jag berätta att det är JAG. Jag och ingen annan. Och nu ska jag sova. Eller ja, först plugga lite matte såklart. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0