Let it take you over

Hallihallå där! Förlåt så otroooligt mycket för världskass bloggning. Har varit på praktik i Falun hela veckan och helt enkelt inte orkat/haft tid att blogga. Hur som helst har det varit helt okej att vara på praktik! Dock måste jag ändå säga att det är skönare att ha sina vanliga rutiner, dvs gå i skolan. Men vad har då varit bäst med praktiken? Jo, tre timmars bussresa dagligen (ja, jag är seriös, så himla skönt ju), 100 meter till Wayne's Coffee och praktikplatsens kaffeautomat. Kontoret jag höll till på var rätt snyggt det också.

Ingenting med praktikveckan kan däremot slå gårdagen. Blev medbjuden på middag, helt på impuls. Käkade kanongod mat, hängde med roliga (dittills för mig obekanta) människor och hade det jävligt mys. Hamnade senare hemma hos mig och käkade glasstårta och fortsatte med the good life.

Snart sticker jag iväg på innebandy. Herrarna lirar. Jag hoppas givetvis på seger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0