Rubik's cube

HEJ! (Nämen oj, lever jag? Ja, tydligen!) Har haft ett gäng mer eller mindre hektiska dagar. Prov och redovisningar att tänka på i skolan, innebandy och umgänge med underbara människor på fritiden.

Dog litegrann på fysikprovet i onsdags, det kunde ha gått bättre. Samtidigt måste jag ändå säga att det kändes bättre än väntat, så jag ska väl inte klaga! Svenskaredovisning i fredags, finns inte mycket att säga om den egentligen. Just ja, hade en jobbig kemiinlämning att göra på torsdag eftermiddag också, men uppdateringar av iPhonen och macen kändes viktigare och det blev inget skrivet förrän det var kväll. Hann klart i tid i alla fall - det var ju det viktiga.

Spelade årets första seriematch i fredags också. Innebandy såklart. VANN med 5-4. Gal1. Drog iväg till Linnéa och hängde lite med några av världens bästa brudar direkt efter matchen. Slaggade där och käkade kladdkaka till frukost. Lovely. Kom hem och stack snabbt raka vägen till Unihoc Arena för att se damernas första hemmamatch för säsongen. De piskade sin gamla stjärnas nya klubb, Pixbo, med 5-3. Awesome. Drog till mormor och käkade lunch/middag och åkte sedan tillbaka till UA för herrmatch och superhäng. Herrarna vann i sudden efter en långt ifrån målsnål match och jag är övertygad om att det var tack vare min man, sådan närvaro brukar liksom vara positiv (ja, jag talar utifrån tidigare erfarenheter). Åkte brum med honom hem till mig och vi hade the greatest time. Som vanligt.

Three magic words och en natt senare var planen att jag skulle se damernas match idag. Men eftersom alla tänkbara sällskapare var busy så blidde det inget (VILKET SUGER TYP ASMYCKET, men säger som en viss boy: "Det är skolans fel"). Tänkte försöka dyka ner i matteboken istället. Och plugga massa spanska. Siktar på att hinna med en lång PW innan dagen är slut också - vore såååå skönt! Hehe, ja, fortsätter som ni märker på det hektiska spåret. Men vafan, om en vecka är jag pluggfri i två - då jävlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0