Grubblerier och nedräkningar

Älskar det mesta men är oerhört arg på mig själv och en del andra avgörande faktorer på grund av att jag måste ta en äckligt tidig buss imorgon. 6.43 stannar den vid min hållplats. Orkar liksom inte med detta....... Tänker dock ta en tidiga bussen hem, vem pallar komma hem vid 18 två dagar i rad liksom? Är alltså på praktik i Falun denna vecka. Helt okej! Dock måste jag faktiskt säga att skolan till största delen är snäppet skönare, rutiner är alltid skönt! Tiden brukar däremot gå snabbare när man jobbar/har praktik, vilket är ett STORT plus! Hatar matlådor mer än skolmat, bara för att ta upp även den faktorn...

Aja, TVÅ MÅNADER KVAR TILL JULAFTON (det var främst det jag ville säga med detta inlägg). Det innebär visst också att det bara är lite drygt TRE månader kvar tills jag fyller 18. Dags att börja plugga körkort kanske? Hur som helst, nu ska jag sova - med förhoppningen att jag på något mirakulöst sätt hinner med bussen imorgon.... Ett lycka till hade väl inte suttit helt fel..... Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0