Climbing

Hallå där världen! Kände att det var dags att visa att jag är still going strong. Dessutom har jag förtjänat lite slötid framför datorn efter en ovanligt effektiv eftermiddag och kväll. Har lyckats avverka hela fysikläxan, som inte behövde vara klar förrän på måndag (!). Den känslan, att bli klar med något långt innan man måste, är obeskrivligt skön vill jag lova. Slängde nyss ihop någon slags labbrapport till kemin också, även fast jag egentligen planerat att skriva psykologin. Menmen, än är inte kvällen slut! I och för sig är det ingen panik att göra den, men ju lättare tyngden på ens axlar är, desto skönare! Imorgon efter skolan blir det en tur till gymmet med Josefine. Det ska bli jääävligt intressant att se hur det går alltså... Längesen sist om man säger så. Aja, vilket svamlande och flummigt inlägg detta blev. Hur som helst, jag pluggar ihjäl mig men lever ändå. That's it. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0