Desperately trying to succeed

Hej på er där hemma i stugorna! Sitter just nu i sängen och knaprar i mig det sista av Tobleronen jag köpte när vi flög hem från London för en vecka sedan (kan verkligen inte FATTA att det har gått så lång tid redan...). Började dagen med att sticka ner på stan en snabbis, fick med mig ett fysik+kemi-block. Hur deprimerande? Väldigt. Kom hem, gjorde klar de matteuppgifter vi hade i läxa, åt middag och slängde på lite fysikplugg på det. Det sistnämnda var inte alltför enkelt... Tur då att räddaren i nöden kom med bättre förslag. Så resten av kvällen kan jag absolut inte klaga på!

Nu tänker jag dock snart sova. Enbart för att kunna gå upp vid 9-10 imorgon, vara utvilad och orka plugga hela dagen. Wish me luck. Nu behöver jag det mer än någonsin. Aja, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0